Contact

Nudging & gedragswetenschapen

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Over deze workshop

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Wat leer je in deze workshop?

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings. Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Voor wie is deze workshop?

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Belangrijke informatie

N

Voor wie is deze workshop?

Bedrijven, particulieren

N

Voor wie is deze workshop?

Bedrijven, particulieren

N

Voor wie is deze workshop?

Bedrijven, particulieren

Wil je meer weten of deze workshop reserveren?

Bo van Grinsven helpt je graag verder. Neem contact met haar op via 06 – 12 34 56 78 90, per e-mail bo@bicnl.nl of via ons contactformulier.

Zij gingen je al voor

Loogman Carwash

Loogman Carwash

Voor onze klant Loogman Carwash zijn we aan de slag gegaan met het verwerken van gedragspsychologische inzichten en principes in de communicatiematerialen. Zo worden inzichten verwerkt in flyers en werken we samen aan het continue optimaliseren van e-mailcampagnes, aan de hand van experimenten en de bijbehorende data-analyse.

Think Forward Iniative

Think Forward Iniative

Voor het Think Forward Initiative, een programma wat gedraaid wordt vanuit onder andere ING, Deloitte, Amazon Web Services, IBM en andere partijen, hebben wij vanuit BIC NL een workshop gefaciliteerd waarin we kleine start-ups hebben geadviseerd over het toepassen van nudges op hun propositie.

Mitros

Mitros

Bij woningcorporatie Mitros staat de huurder op 1. Om de dienstverlening nog verder te optimaliseren, hebben ze ons gevraagd om hen te helpen de onderlinge samenwerking verder te optimaliseren, zodat zij daardoor een nog snellere en betere dienstverlening kunnen leveren aan hun huurders.

Nationale Nederlanden

Nationale Nederlanden

Onze klant Nationale Nederlanden is bezig met het bouwen van een platform om een gezonde levensstijl te ondersteunen. Met behulp van gedragswetenschappelijke inzichten ondersteunen wij NN om dit platform nog beter te laten aansluiten op de klantbehoeften.

2 Degrees Investing Initiative

2 Degrees Investing Initiative

Voor onze partner 2d-ii bieden wij inzicht in mogelijke barrières die er aan bijdragen dat mensen zeggen duurzaam te willen beleggen, maar dat niet doen. En wat je kan doen om deze barrieres te overkomen.

Mooiland

Mooiland

Bij woningcorporatie Mooiland hebben wij een workshop gegeven waarin we gedragsinzichten hebben gedeeld, en daarna in een interactieve sessie direct zijn gaan kijken waar deze inzichten toegepast kunnen worden om de huurder een nog betere dienstverlening te bieden.