Contact

Vooruitgang door verandering

Door het toepassen van gedragswetenschappelijke inzichten, helpen we jouw organisatie vooruit.
Wat we doen

Behavioral Insights Company.

 

      • Hoe zorg je ervoor dat een klant sneller informatie aanvraagt, of een afspraak maakt?
      • Hoe motiveren we omstanders om daadwerkelijk de aangegeven omleiding te volgen?
      • Hoe zorg je ervoor dat de online gevulde winkelmand, ook daadwerkelijk wordt afgerekend?
      • Of hoe krijg je mensen tóch zover dat ze hun huis beter gaan isoleren of zonnepanelen laten plaatsen?

Allemaal gedragsvraagstukken.

Gedragsverandering blijft ontzettend uitdagend, terwijl we ook weten dat het enige dat altijd zo blijft, is dat we moeten veranderen. Mee met de tijd en ontwikkelingen, die ons razendsnel om de oren vliegen.

En net als we denken te weten hoe de vork in de steel zit, verandert er weer iets in de context waardoor je toch weer moet gaan kijken hoe je mensen zo ver krijgt dat ze doen wat je graag wil dat ze doen.

En dat is precies wat wij dag in dag uit, met heel veel kennis, enthousiasme en plezier doen!

– Dr. Bo van Grinsven

Wij werken voor

Project logo slider 1

Project logo slider 3

Advies

Kennisdeling

Trajecten op maat

Waarom samenwerken met ons?

U

De nieuwste inzichten

Wij zijn altijd op de hoogte van de nieuwste wetenschappelijke inzichten op het gebied van Nudging en andere gedragsinzichten.

Betrouwbaar en enthousiast

Wij werken met een team van betrouwbare, slimme én enthousiaste mensen die van elk veranderingsproject een succes willen maken.

Praktische toepasbare kennis

Wij bieden praktisch toepasbare inzichten die je zelf of samen met ons kunt implementeren.

Een overzicht van onze projecten

Voor onze partner 2d-ii bieden wij inzicht in mogelijke barrières die er aan bijdragen dat mensen zeggen duurzaam te willen beleggen, maar dat niet doen. En wat je kan doen om deze barrieres te overkomen.

Onze klant Nationale Nederlanden is bezig met het bouwen van een platform om een gezonde levensstijl te ondersteunen. Met behulp van gedragswetenschappelijke inzichten ondersteunen wij NN om dit platform nog beter te laten aansluiten op de klantbehoeften.

Bij woningcorporatie Mitros staat de huurder op 1. Om de dienstverlening nog verder te optimaliseren, hebben ze ons gevraagd om hen te helpen de onderlinge samenwerking verder te optimaliseren, zodat zij daardoor een nog snellere en betere dienstverlening kunnen leveren aan hun huurders.

Klanten aan het woord

“Ik ben blij dat we sinds dit jaar de samenwerking zijn aangegaan, waarbij Behavioral Insights Company de afdeling Marketing van de Loogman Groep adviseert en voorziet van praktijkgerichte beïnvloedingstechnieken die helpen de (marketing)doelstellingen van de Loogman Groep te behalen. Hierbij lopen de opdrachten uiteen van een wervende uitdeelflyer bij de kassa, tot het introduceren van een feedbackloop voor de optimalisatie van onze geautomatiseerde ‘winback’ campagnes om verloren, loyale klanten terug te winnen.”

Justin Huymans

Marketing Manager, De Loogman Groep

“Bo heeft bij ons een inspirerende, interactieve en praktisch toepasbare workshop gegeven, waardoor we na afloop direct al een aantal praktische verbeteringen konden doorvoeren”

Marianne Sebregts

Sr. Marketing Manager, MasterCard Inc.

Het laatste nieuws

Wil jij ook vooruitgang door verandering?